مقایسه هتل‌های Steps و Euphori

هتل‌ها ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۵:۳۸ 4 دقیقه

در این جا ما کنار شما به مقایسه هتل‌های Steps و Euphoria در نظر داریم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشد.

در بررسی اول هتل Euphoria از نظر مخاطبین ایرانی، جذاب و لوکس  عین لوکس بودن خوش قیمت است در حالی که هتل‌های جذاب دیگری در باتومی می‌تواند خاطرات خوشی را برای مسافرین رقم بزند به عنوان مثال در این اینجا هتل ایفوریا هتلی که حداقل هر ایرانی در سفر به باتومی آن را تجربه می‌کند. در مقابل آن، هتل Steps است هتلی که در سایت بین المللی بوکینگ نمرات بالاتری نسبت به ایفوریا به خود اختصاص داده و از هر نظر که میخواهیم در این مقاله به آن بپردازیم.

امتیاز کلی هتل

هتل استپس در نظر کلی نمرات بالاتری را به خود اختصاص داده و نسبت به قیمت آن می‌تواند انتخاب مناسبی برای مخاطبین ایرانی باشد.

هتل استپس در مقایسه با هتل‌های 5 یا 4 ستاره در باتومی رفتارهای مناسب و حرفه‌ای کارکنان، کیفیت تمیز بودن اتاق‌های هتل استپس و حتی خدمات جانبی و سرعت وای فای بهتری را نسبت به هتل‌های دیگر در اختیار مسافران می‌گذارد.

شاید برایتان جالب باشد که هتل Euphoria امتیاز 8.3 را در بوکینگ به خود اختصاص و هتل Steps نمره 9.5 اختصاص داده است.

نزدیکی به خدمات عمومی

هتل استپس با فاصله 600 متری با ساحل خدمات بهتری به مخاطبین در فاصله با هتل ایفوریا در اختیار مردم قرار می‌دهد.

فاصله هتل استپس در مقایسه هتل Euphoria برای رفتن به مراکز خرید یا مراکز دیدنی باتومی مسافتی کمتر دارد که برای هر مخاطبی این صرفه جویی اقتصادی در رفت و آمد در سفر بسیار مهم است.

حتی برای مخاطبین خود هتل Steps برای دسترسی به متروسیتی مال باتومی خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد همین کافیست که شما جذب این هتل باشید.

پس اگر تا اینجا این هتل نظر شمارا جلب کرده همین حالا سفر خودتون رزرو کنید.

(021-88509701) کانتر تفلیس

مطالعه بیشتر | تور دبی

قطعا برای شما این موضوع جذاب است که بدانید هتل استپس اتاق‌های بهتری را نسبت به هتل ایفوریا به مشتریان ارائه می‌دهد، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

مقایسه کیفیت اتاق‌های هتل استپس و ایفوریا

با در نظر گرفتن نمرات بالای هتل استپس و نظرات مخاطبین در سایت‌های بین المللی مهم که مسافرین ثبت کرده‌اند، تصمیم راحت‌تری می‌توان گرفت. در اینجا می‌توانید نظرات مخاطبین و مسافرین توربین تراول درباره هتل این دوهتل استپس و ایفوریا را ملاحظه فرمائید.

نظر زیر برای مسافری است که هر دو هتل را در فاصله کوتاه تجربه کرده است:

ما زمانیکه هتل ایفوریا رفتیم بخاطر تبلیغات زیادی که آژانس های مختلف کرده بودن، همون هتل ایفوریا رفتیم. هزینه کمی هم واسه گرفتن این هتل نکردیم ولی خدماتی آن چنانی هم نگرفتیم که بگیم واوو ارزششو داشت. تازه از هتل تا مرکز خریدا خیلی فاصله بود که همینم هزینه رفت و آمدمون رو برد بالا.

دفعه بعد که رفتم باتومی یکی از بچه‌های آژانس توربین تراول هتل استپسو بهم معرفی کرد که خداییش ارزشش رو داشت. خدا رو شکر این دفعه مرکز خریدا نزدیک هتل بودن حداقل دیگه هزینه رفت و آمد نمی‌دادیم. خدمات خوبی از هتل استپس دریافت کردیم. ملحافه ها تر و تمیز و خوش بو بودن. هرو روز اتاقو تر تمیز می‌کردن و همه وسایل رو شارژ می‌کردن. کاش انقدر که ایفوریا اسم در کرده یه ذره استپس رو تحویل می‌گرفتن اژانسیا.

نظر اجمالی مجموعه توربین تراول

اتاق‌های هتل اتپس نسبت به هتل ایفوریا باتومی بزرگتر است و امکانات زیادی جهت کیفیت اتاق‌ها فراهم کرده است. هتل استپس با توجه به نظرات مسافران در سایت‌های بوکینگ و تریپ ادوایزر و توربین تراول امکانات و تسهیلات خوبی در جهت جلب رضایت مسافرین خود فراهم کرده است. با جرئت می‌توان گفت این هتل در آینده‌ای نه چندان دور، جایگزین بسیاری از هتل‌های محبوب از جمله هتل ایفوریا می‌شود.

جالب است بدانید، این هتل در اتاق‌های سوئیت امکاناتی مانند لباس‌شویی و لوازم آشپزخانه را برای سهولت مسافران خود فراهم کرده است. این خدمات برای بسیاری از افراد به خصوص افرادی که به صورت گروهی یا کاری به باتومی می‌روند، جذابیت بسیاری دارد.

در زیر به وضوح برای شما مسافت‌های کمتر این هتل را تا محل‌های دیدنی مشخص خواهیم کرد.

  • Batumi Archeological Museum .Europe Square . Medea Monument . Colonnades .The Neptun Fountain . Piazza .Alphabet Tower. Miracles Park .Ali and Nino Monument.  Gonio Fortress

 

مراکز بالا از هتل ایفوریا با پای پیاده بالا 1 ساعت ول می‌کشد در حالی که از هتل استپس نهایت با پای پیاده 15 الی 20 دقیقه فاصله داشته و می‌تواند برای شما صفر بهتری را به ارمغان بیاورد.

مطالعه بیشتر | تور دبى ٣ شب با ماهان

خدمات کلی هتل

هتل استپس خدمات ویژه‌ای مانند تجهیز اتاق‌ها به اشپزخانه، چای ساز، لاندری داخل اتاق‌ها همچنین تعویض روزانه سرویس خواب، شارژ برخی از آیتم‌های خوراکی و شارژ آیتم‌های سرویس بهداشتی که می‌تواند برای مسافران جذاب باشد زیرا هتل ایفیوریا با توجه به این که هتل 5 ستاره‌ای است نمی‌تواند خدمات مصرفی خوبی برای مشتریان خود داشته باشد.

تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با سفر خود را فارغ از توجه به تبلیغات قدیمی و سایر چارتر کنندگان بگیرید. هتل استپس گزینه بهتری نسب به هتل‌های قدیمی مثل ایفوریا، گرند گلوریا و اسکای تاور است تا خاطره‌ای به یاد ماندنی به همراه خانواده، دوستان و یا پارتنر خود درسفر تجربه کنید.

وقت سفر رسیده است. تنها با یک تماس تلفنی ترتیب بهترین سفرتان را بدهید. راحتی را با تیم جوان و آموزش دیده توربین تراول تجربه کنید.

تیم رزواسیون توربین آماده رزرو تورهای شما در تمامی مقاصد بین المللی می‌باشد. به طور انحصاری نمایندگی رسمی هتل‌های گرجستان و قطر در ایران می‌باشیم. توجه داشته باشید، با رزرو تور از ما شما نیازی به دریافت ویزا قطر نخواهید داشت.

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟ بسیاری از مسافران از حقوق خود در برابر آژانس‌های مسافرتی آگاه…
۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۲۳:۳۸
خواندن مطلب
مقایسه هتل‌های Steps و Euphori
در این جا ما کنار شما به مقایسه هتل‌های Steps و Euphoria در نظر داریم. پس تا آخر مقاله همراه ما باش…
۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۲۳:۵۸
خواندن مطلب
معرفی هتل steps باتومی
درباره هتل steps  باتومی این هتل در 600 متری ساحل باتومی و 6 کیلومتری مجسمه علی و نینو قرار دارد. ا…
۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۲۳:۴۴
خواندن مطلب
تمیزترین شهرهای دنیا
تمیزترین شهرهای دنیا عوامل بسیاری تعیین کننده مقصد سفر است اما تمیزی در صدر لیست قرار دارد. در این …
۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۲۳:۱۱
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد