تور لحظه آخری

جهانگردی هتل‌ها بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان تور هتل ۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲ 5 دقیقه

تور لحظه آخری نوعی تور مسافرتی است که هم برای سفرهای خارجی و هم سفرهای داخلی می‌توان از آن استفاده کرد و خدماتی که در این تورها ارائه می‌شود تماما نظیر خدماتی است که در انواع تورها به مسافران عرضه می‌شود. وجه تمایز تور لحظه آخری با تورهای معمولی در این است که این نوع تور همان‌طور که از اسمش مشخص است، در زمانی نزدیک به شروع اجرای تور به فروش می‌رسد و به همین‌ خاطر قیمت آن هم ارزان‌تر است.

بیشتر بخوانید : تور سریلانکا

منظور از تور لحظه آخری چیست؟

در برخی مواقع وقتی یک برنامه تور در حال ثبت‌نام اولیه است امکان دارد تعداد افراد شرکت کننده در آن تور به حد نصاب نرسد و از آنجا که هر تور برای تعداد مشخصی از مسافران برنامه‌ریزی شده است، اگر تعداد شرکت‌کنندگان تور کمتر از آن میزان باشد، شرکت برگزار‌کننده‌ی تور محتمل خسارت مالی زیادی می‌شود.

به همین خاطر مسئولان برگزارکننده‌ی تور تصمیم می‌گیرند تا در لحظات آخر تور را با قیمتی پایین‌تر به فروش برسانند تا از این طریق بتوانند گردشگران بیشتری را به خرید تور ترغیب کنند و در نهایت از خسارت مالی احتمالی خود جلوگیری کنند. در واقع می‌توان گفت وجه تمایز اصلی تور لحظه آخری با تور مسافرتی معمولی در این است که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و معمولا بازه زمانی کمی تا اجرای تور باقی مانده است.

خرید تور لحظه آخری

خرید تور لحظه آخری

به خاطر اینکه تور لحظه آخری مزایای زیادی به همراه دارد، این نوع تور بین گردشگرانی که علاقه‌مند به سفر با تور هستند، محبوبیت زیادی دارد. به همین علت هم گردشگران زیادی هستند که مایل هستند اقدام به خرید این نوع تور خصوصا با توربین تراول کنند. این استقبال زیاد برای خرید تور لحظه آخری منجر به اتمام ظرفیت باقی‌ مانده برای این تورها در بازه‌ی زمانی کوتاهی بعد از اعلام فروش تور به صورت لحظه آخری می‌شود.

از این رو، در صورتی که شما از طرفداران پروپاقرص این نوع تورها هستید، لازم است به موقع از زمان برگزاری آن‌ها مطلع شوید تا بتوانید در زمان کوتاهی که برای تکمیل تور باقی است برای رزرو تور اقدام کنید و از تور جا نمانید.

مسلما مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و بررسی لحظه به لحظه گزینه‌های مختلف تورهای لحظه آخری نیاز به صرف انرژی و وقت زیاد دارد و این امکان وجود دارد که در زمان مراجعه شما ظرفیت این تورها پر شده باشد. از این رو پیشنهاد ما به شما این است که خرید تور لحظه آخری را به صورت اینترنتی از توربین تراول انجام دهید تا بتوانید همواره انتخاب‌های موجود را در بازه‌های زمانی کوتاه و به راحتی چک کنید و از آن‌ها آگاه شوید.

بخاطر محبوبیت و تقاضای بالا برای خرید تور لحظه آخری، بازار فروش این نوع تورها نیز بسیار داغ است. عموما در طول ایام سفر تب و تاب فروش این نوع تورها هم به شدت بالا می‌رود. اما توجه داشته باشید فقط از سایت‌های معتبر یا از آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز مانند توربین تراول اقدام به خرید این نوع تور کنید.

بیشتر بخوانید : تور گرجستان 

تور لحظه آخری ارزان

بودجه مالی و مدیریت هزینه‌ها در طول سفر از اهمیت زیادی برخوردار است و سفر با تور این مزیت را دارد تا با بودجه‌های مالی مختلف بتوانیم از امکانات مناسبی برخوردار شویم. در بین تورها، تورهای لحظه آخری معمولا به عنوان تورهای اقتصادی شناخته می‌شوند.

از آنجا که خالی ماندن یک تور برای آژانس‌های مسافرتی ضرر زیادی دارد، آژانس‌های مسافرتی، معمولا 48 ساعت قبل از تاریخ برگزاری، تور خود را با 10 تا 50 درصد تخفیف ارائه می‌دهند. البته در برخی مواقع این تخفیف ممکن است به 60 درصد هم برسد و می‌توان گفت پیدا کردن تورهای لحظه آخری کار راحتی نیست.

تفاوت تور لحظه آخری با تور استاندارد

بسیاری از گردشگران فکر می‌کنند برای توری که هزینه کمتری نسبت به قیمت عادی که دارد پرداخت می‌کنند، خدمات و امکانات کمتری دریافت می‌کنند. تنها تفاوت تور استاندارد با تور لحظه آخری در قیمت آن است. تورهای لحظه آخری، از نظر خدمات و امکانات، هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارند. مطابق قانون هیچ امکاناتی نباید برای خریدار محدود شده باشد.

تفاوت تور لحظه آخری با تور ارزان

تور لحظه آخری یک تور لوکس یا استاندارد است که فقط بخاطر تکمیل نشدن ظرفیت، با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد، ولی تور ارزان توری است که معمولا روی هتل‌های سطح پایین 2 یا 3 ستاره بسته شده و خدمات آن کمتر یا پروازهای آن ارزان‌تر هستند. هتل‌هایی که در تورهای لحظه آخری ارائه می‌شوند هتل‌های خوب با خدمات مطلوب هستند.

مزایای تور لحظه آخریبیشتر بخوانید : چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟

مزایای تور لحظه آخری

تنهاترین و در واقع مهم‌ترین مزیت تورهای لحظه آخری قیمت بسیار پایین و بلیط و هتل آن‌ها در ازای ارائه خدمات کیفیت مطلوب است. به عنوان نمونه هزینه تور دبی از شیراز یا تور دبی از تهران در ایام شلوغ سال بالا می‌رود؛ اما همین تور نسبتا گران هنگامی که لحظه آخری می‌شود، با یک تور ارزان دبی هم‌قیمت خواهد شد. در صورتی که همه خدمات هتل و پرواز این تور، باکیفیت و لوکس است. از این رو؛ اگر هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری را در فرصت مناسب رزرو یا خرید کنید.

مزایای خرید تور لحظه آخری از توربین تراول

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم در خرید تورهای لحظه آخری زمان کمی دارید؛ بنابراین لازم است خیلی سریع کوله بار سفر را ببندید و منتظر فرصت باشید تا به محض شروع رزرو تورها اقدام به خرید کنید. برای این کار ضرروی است که در یک بازه‌ی زمانی کوتاه، تمام گزینه‌های موجود برای مسیر موردنظرتان را بررسی کنید و برای اینکه از تور لحظه آخری جا نمانید، خیلی سریع تور لحظه آخری خود را رزرو کنید.

اما گول هر تور لحظه آخری را نخورید. بعضی از تورهای به اصطلاح لحظه آخری بیش از اینکه ارزنیشان به علت لحظه آخری بودنشان باشد، به دلیل امکانات تور و مکان هتل است. در برخی مواقع بعضی از آژانس‌ها با سواستفاده از برچسب لحظه آخری، یک تور بی‌کیفیت و ارزان را به نام تور لحظه آخری تبلیغ و به فروش می‌رسانند. در این شرایط از برخی از امکانات و خدمات تور فاکتور گرفته و آن را به اسم لحظه آخری به فروش می‌رسانند.

با این حال، جای نگرانی نیست زیرا توربین تراول یکی از معتبرترین برگزارکنندگان تور لحظه آخری، تور داخلی ، تور خارجی ، تور کشتی کروز، تور خرید خودرو، تورهای نمایشگاهی و ... است و برای شما یک سفر با آرامش خاطر و امکانات لوکس را به ارمغان می‌آورد.

سخن نهایی

تور لحظه آخری بخاطر قیمت ویژه و ارزانی که دارد، متقاضی‌های زیادی هم دارند؛ از این رو در مسافرت‌های لحظه آخری جای هیچ اتلاف وقتی نیست و بهتر است فوت وقت را کنار بگذارید و خیلی سریع دست به کار شوید. هر آنچه برای یک سفر احتیاج دارید، می‌توانید با رزرو تورهای مسافرتی در توربین تراول و با گارانتی بهترین قیمت تور دریافت کنید.

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟ بسیاری از مسافران از حقوق خود در برابر آژانس‌های مسافرتی آگاه…
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱:۵۹
خواندن مطلب
مقایسه هتل‌های Steps و Euphori
در این جا ما کنار شما به مقایسه هتل‌های Steps و Euphoria در نظر داریم. پس تا آخر مقاله همراه ما باش…
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۰:۴۴
خواندن مطلب
معرفی هتل steps باتومی
درباره هتل steps  باتومی این هتل در 600 متری ساحل باتومی و 6 کیلومتری مجسمه علی و نینو قرار دارد. ا…
۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۹:۴۰
خواندن مطلب
تمیزترین شهرهای دنیا
تمیزترین شهرهای دنیا عوامل بسیاری تعیین کننده مقصد سفر است اما تمیزی در صدر لیست قرار دارد. در این …
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱:۲
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد