بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

استانبول بالی تمیزترین شهرهای دنیا جاذبه‌های گردشگری هتل‌ها دیدنی‌های سن پترزبورگ روسیه سوچی ۳۰ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۲۴ 6 دقیقه

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان کجاست؟ در فصل تابستان، انتخاب بهترین مقصد سفر خارجی بستگی به سلیقه و نیازهای مسافران دارد. برخی افراد به دنبال سواحل زیبا و آب و هوای گرم هستند و برای آن‌ها مقاصدی مانند جزایر یونان، سواحل اسپانیا یا ترکیه گزینه‌های مناسبی هستند. دیگران ممکن است علاقه‌مند به ماجراجویی و کشف فرهنگ‌های جدید باشند و کشورهایی مانند ژاپن، تایلند یا ایتالیا را ترجیح دهند. برای عاشقان طبیعت، مقاصدی مانند سوئیس، کانادا یا نیوزیلند با مناظر خیره‌کننده کوهستانی و دریاچه‌های زیبا پیشنهاد می‌شود. همچنین شهرهای بزرگ و معروف مانند پاریس، لندن و نیویورک همیشه جزو مقاصد محبوب برای کسانی هستند که به دنبال تجربه‌های فرهنگی، خرید و زندگی شبانه هیجان‌انگیز هستند.

تابستان کدام شهر ساحلی بریم؟

با شروع فصل تابستان هوا رو به گرم شدن می‌رود. در این فصل انتخاب شهری خوش آب و هوا برای سفر سخت است. عموما گردشگران سفر به شهرهای ساحلی خارجی را ترجیح می‌دهند. فصل تابستان فرصت خوبی است که در شهرهای ساحلی از تفریحات و ورزش‌های آبی نظیر قایقرانی، شنا، پارک آبی، جت اسکی، شنا با موجودات دریایی، شاتل، بنانا، اسکوتر دریایی و... نهایت استفاده را ببرید. در این مقاله به بهترین مقاصد گردشگری خارجی پرداخته می‌شود.

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

مارماریس

مارماریس شهری بندری در جنوب غربی ترکیه است. این شهر در استان موغله با مساحت 878 کیلومتر مربع قرار دارد. این جزیره با دریا اژه، مدیترانه و رشته کوه‌های احاطه شده است. مارماریس از یک طرف دریا و در طرف دیگر کوه قرار دارد. یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه مارماریس است. در این سواحل تفریحات آبی هیجان‌انگیز و رستوران‌های بسیاری دارد. این ساحل فرصت خوبی برای آفتاب گرفتن و شنا در آب‌های شفاف  فراهم می‌کند. معروف‌ترین ساحل جزیره ماماریس کلئوپاتر، ایسملر و ساحل مرکزی است.

بدروم

بدروم

بدروم یکی از شهرهای ساحلی و لوکس کشور ترکیه در استان موغله است. این شهر در جنوب غربی این کشور قرار گرفته است. اگر از دوستداران شهرهای ساحلی هستید، اقامت در شهر ساحلی بدروم به شدت توصیه می‌کنم. این شهر گردشگران بسیاری را بخاطر جاذبه‌های تاریخی و تفریحات و ورزش‌های آبی خود کشانده است. فصل تابستان یعنی؛ بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر، بهترین فصل سفر به بدروم است که آب و هوا معتدل و مطلوبی دارد. در این شهر از حمام ترکی، پارک آبی معروف بدروم غافل نشوید.

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

استانبول

استانبول که نیاز به تعریف و تمجید ندارد به قدری شناخته شده در بین مسافران ایرانی است. استانبول، پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کشور ترکیه است. این شهر آب و هوا گرم و مرطوبی دارد. پرطرفدارترین فصل سفر به این شهر تابستان است که آب و هوا مطلوب و معتدلی دارد اما لازم به ذکر است معمولا این فصل به شدت شلوغ و پرهیاهو می‌شود. برخی ترجیح می‌دهند در فصل پاییز از هوای پاییزی که خلوت‌تر و خنک‌تر است به این شهر بروند. این شهر جذاب، جاذبه‌های متنوع بسیاری از جاذبه‌های تاریخی گرفته تا طبیعی دارد.

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

مسکو

مسکو پایتخت بزرگ‌ترین کشور دنیا، روسیه است که در قلب این کشور قرار دارد. اقلیم و آب و هوای این شهر سرد و باران‌زا است. محبوب‌ترین فصل سفر به مسکو، فصل تابستان است که سرما کمتری را تجربه خواهید کرد. البته نمی‌توانید حتی در تابستان‌های روسیه لباس‌های خنک تابستانی بپوشید. همچنان باید لباس گرم با خود ببرید. ساختمان‌های این شهر گواه بر تاریخ پرفراز و فرود شهر تاریخی مسکو است. کافی است، در مرکز میدان سرخ بایستید تا به قرن چهاردهم و پانزدهم سفر کنید.

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

سن پترزبورگ

سن پترزبورگ، دومین شهر بزرگ و بندر روسیه بعد از مسکو است که در جنوب غربی این کشور قرار دارد. به طور کل اقلیم روسیه سردسیر است. به همین خاطر بهترین زمان سفر به سنت پترزبورگ روسیه، تابستان است که آب و هوا نسبتا گرم‌تری به فصل‌های دیگر سال دارد اما این معنی نیست که لباس گرم همراه خود نبرید. این شهر جاذبه‌های توریستی متنوع و فراوانی در خود جای داده است. به هر طرف که نگاهی بیندازید، به قدمت و پیشینه طولانی این شهر تاریخی پی خواهید برد.

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

سوچی

سوچی، پایتخت تابستانی روسیه، در غرب این کشور قرار دارد. از زمانی که سوچی در سال 2014 میزبان بازی‌های المپیک زمستانی شد، به شهرت در سطح جهانی رسید. همانطور که از لقب این شهر، پایتخت تابستانی روسیه، پیدا است، شهری نسبتا معتدل است که تابستان گرم‌تری نسبت به شهرهای دیگر روسیه دارد. با این وجود مرکز تفریحات زمستانی در پارک المپیک روسیه همین شهر است. از جمله تفریحات و ورزش‌های زمستانی سوچی به اسکی، تله‌کابین، اسنوبرد، قطارهای برفی و... است.

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

بانکوک

شهر تاریخی بانکوک، پایتخت تایلند، در جنوب خلیج بانکوک قرار گرفته است و از رودخانه بزرگ چائو فرایا می‌گذرد. این شهر سالیانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. چرخِ اقتصاد این کشور با جذب توریست در صنعت گردشگری می‌گردد. بانکوک توانسته در کنار بافت مدرن، بافت تاریخی‌اش را حفظ کند. بانکوک روستایی کوچک در کنار رود چائو فرایا بود که رفته رفته با وسیع شدن مساحت آن به بزرگترین شهر تایلند تبدیل شد. این شهر با معابد متعددش توانسته شهرت بسیاری کسب کند.

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

پاتایا

پاتایا شهری ساحلی در 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک است. پاتایا رو اولین بار نیروهای آمریکایی در سال 1960 کشف کردند و از آن محل برای اسکان در زمان جنگ آمریکا با ویتنام استفاده می‌کردند. بناهای تاریخی گواه بر تاریخ پر فراز و فرود شهر تاریخی پاتایا است. سالانه میلیون‌ها توریست از سراسر دنیا بخاطر ساحلی بودن این شهر به تایلند سفر می‌کنند. دنیا پاتایا را به نام شهر گناه می‌شناسد.

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

سامویی

سامویی یکی دیگر از شهرهای جذاب کشور تایلند است که کمتر شناخته شده است به همین خاطر از طبیعت بکری برخوردار است. تایلندی‌ها سامویی را جزیره بهشت نامگذاری کردند که انصافا اسم درستی روی آن گذاشته‌اند. بهترین زمان سفر از لحاظ آب و هوایی به به این شهر اوایل تیر است که هوا آفتابی می‌شود. در این ماه فرصت خوبی برای آفتاب گرفتن در کنار آب‌های شفاف و تفریحات و ورزش‌های آبی خلیج تایلند است.

بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان

بالی

بالی جزیره‌ای کوچک در کشور اندونزی است. این جزیره از دو طرف با اقیانوس آرام و هند احاطه شده است. کوه‌های آتش فشانی، معابد هندو، جنگل، سواحل و... مسافران بسیاری را به شهر ساحلی بالی کشانده است. جالب اینجا است که این شهر با وجود کوچک بودنش، جاذبه‌هایی متنوع و بسیاری به وسعت یک کشور دارد. بهترین فصل سفر به بالی از اوایل اردیبهشت ماه شروع و در اواخر شهریور ماه به پایان می‌رسد.

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟ بسیاری از مسافران از حقوق خود در برابر آژانس‌های مسافرتی آگاه…
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱:۵۹
خواندن مطلب
مقایسه هتل‌های Steps و Euphori
در این جا ما کنار شما به مقایسه هتل‌های Steps و Euphoria در نظر داریم. پس تا آخر مقاله همراه ما باش…
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۰:۴۴
خواندن مطلب
معرفی هتل steps باتومی
درباره هتل steps  باتومی این هتل در 600 متری ساحل باتومی و 6 کیلومتری مجسمه علی و نینو قرار دارد. ا…
۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۹:۴۰
خواندن مطلب
تمیزترین شهرهای دنیا
تمیزترین شهرهای دنیا عوامل بسیاری تعیین کننده مقصد سفر است اما تمیزی در صدر لیست قرار دارد. در این …
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱:۲
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد