فعالیت های تفریحی و ورزشی در طبیعت خلاب قطر

قطر ۲۳ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۵۴ 3 دقیقه

یکی از تفریحات کشور قطر، ورزشی در طبیعت است. کسانی که قصد طبیعت گردی در صحرا و بیابان های بی کران را دارند، قطر یکی از گزینه های مناسب است. با ما همراه باشید تا به بررسی فعالیت های تفریحی و ورزشی در طبیعت خلاب قطر بپردازیم.

قطر دارای صحراهای زیبا و بی‌پایانی است که می‌توانید در سفر های آفرودی ماجراجویی کرده و تجربه جدیدی کسب کنید. در تور قطر می توانید به وسیله خودرو سواری یا خودرو های مخصوص آفرودی به صحرا های کشور قطر مراجعه کنید.

طبیعت کشور قطر

قطر یک کشور کوچک ولی با طبیعت و مناظر جالب در خلیج فارس است. بسیاری از افراد از این کشور برای ترنسفر به شهر های اروپایی استفاده کرده یا از این کشور بازدید می نمایند. این کشور از مناظر طبیعی متنوعی برخوردار است که ممکن است به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب برای علاقمندان به طبیعت و ماجراجویی تلقی شود.

فرودگاه حمد به عنوان یکی از مهم ‌ترین پایگاه ‌های برای تردد مسافران بین‌المللی و ایرانی در منطقه خلیج فارس استو این فرودگاه به عنوان دروازه ورود به قطر شناخته می‌شود. فرودگاه حمد توانمندی ‌های بزرگی برای مسافران و تردد های هوایی به واژگونی و منطقه فراهم می ‌کند.

تفریحات آبی قطر

یکی از تفریحات جذاب در قطر، ورزش های آبی است. شما می ‌توانید در سواحل قطر شنا و ورزش ‌های آبی انجام دهید. ساحل کورنیش دوحه برای شنا و سواحل خلیج فارس برای غواصی بهترین گزینه است. جهت بازدید از مراکز تفریحی و آبی می توانید بلیط آن را از قبل رزرو کرده و استفاده نمایید.

قدم زدن در منطقه کورنیش دوحه

 قطر دارای مسیر های پیاده ‌روی طبیعی است که در طول ساحل و مناطق سبز شهر وجود دارند. می‌ توانید در کورنیش دوحه پیاده‌روی کنید و مناظر زیبا را ببینید. این منطقه شب های بسیار زیبایی داشته و هوا خنک تر از فضا های دیگر است. حتما پیاده روی در طول ساحل کورنیش دوحه را در برنامه سفر خود قرار دهید.

فوتبال

فوتبال یکی از محبوب ‌ترین ورزش‌ها در کشور قطر است. این کشور میزبان جام جهانی 2022 بوده و در بهترین شرایط ممکن برگزار شده است. استادیوم های این کشور بسیار مدرن و جدید بوده و از آخرین تکنولوژی جهت ساخت این ورزشگاه ها استفاده شده است. در زمان سفر می‌ توانید بازی‌های لیگ قطر، بازی های آسیایی و بازی ‌های تیم ملی در استادیوم ‌های مدرن دوحه و شهر های دیگر تماشا کنید.

قایق رانی در سواحل دوحه

به دلیل مناظر زیبای سواحل و شرایط ملایم دریایی، جت اسکی، قایق‌رانی، و ورزش‌های آبی دیگر در قطر بسیار محبوب هستند. می‌توانید مکان‌های متعددی در سواحل کورنیش دوحه پیدا کنید.

هزینه های سفر به قطر

پیشنهاد تور: تور نوروز شرق آسیا 

هزینه های سفر به قطر

هزینه پرواز به دوحه

یکی از هزینه های اصلی در زمان سفر که حدود 30 درصد هزینه های سفر را به خود اختصاص می دهد، هزینه پرواز است. پس هزینه بلیط هواپیما یکی از عوامل اصلی هزینه سفر به قطر است. قیمت بلیط بستگی به مبدأ و مقصد، فصل سفر، شرکت هواپیمایی و نوع پرواز  دارد. به طور معمول سفر های مستقیم تهران به دوحه و شهر های دیگر به دوجه به صورت مستقیم توسط پرواز قطری انجام می شود.

هزینه اقامت و هتل

هزینه اقامت در هتل‌ یا مکان ‌های اجاره مسکونی بستگی به سلیقه شما دارد. هتل های لوکس هزینه بالایی داشته ولی می توانید هتل های سه ستاره با قیمت اقتصادی رزرو کنید. پس قیمت بستگی به نوع هتل و خدمات ارائه شده در هتل دارد. در تور قطر بهترین هتل ها با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می شود.

هزینه های خوراک

هزینه غذا در رستوران ‌ها و کافه ‌ها نیز متغیر است. در قطر  انواع غذا های بین ‌المللی و محلی وجود دارد. هزینه مصرف در رستوران ‌های معروف ممکن است بالا باشد. هزینه ‌های حمل و نقل درونی در قطر از جمله هزینه تاکسی یا اجاره خودرو نیز می‌تواند تاثیر داشته باشد.

تفریح و گردشگری

پیشتر درباره تفریح و گردشگری در قطر صحبت کردیم. برای بازدی از مکان ‌های تفریحی می توانید با تور های گردشگری مانند توربین تراول هماهنگی های لازم را انجام دهید.

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟ بسیاری از مسافران از حقوق خود در برابر آژانس‌های مسافرتی آگاه…
۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۳:۳۱
خواندن مطلب
مقایسه هتل‌های Steps و Euphori
در این جا ما کنار شما به مقایسه هتل‌های Steps و Euphoria در نظر داریم. پس تا آخر مقاله همراه ما باش…
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۸
خواندن مطلب
معرفی هتل steps باتومی
درباره هتل steps  باتومی این هتل در 600 متری ساحل باتومی و 6 کیلومتری مجسمه علی و نینو قرار دارد. ا…
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۲۰
خواندن مطلب
تمیزترین شهرهای دنیا
تمیزترین شهرهای دنیا عوامل بسیاری تعیین کننده مقصد سفر است اما تمیزی در صدر لیست قرار دارد. در این …
۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱:۲۸
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد