نگاهی به ورزشگاه های جام ملت های آسیا در قطر

قطر ۴ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۸:۵۵ 4 دقیقه

قطر به عنوان میزبان جام ملت های آسیا در سال 2023 بوده و تمامی بازی های مقدماتی تا فینال در این کشور برگزار می شود. در ادامه نگاهی به ورزشگاه های جام ملت های آسیا در قطر خواهیم داشت.

پیشنهاد تور:

 تور جام ملت‌های قطر

تور مالزی

تور بالی

تور گرجستان

ورزشگاه عبدالله بن خلیفه

عبدالله بن خلیفه در قطر یکی از ورزشگاه‌ های مهم و بزرگ در این کشور برای برگزاری رویداد های ورزشی است. ظرفیت این ورزشگاه حدود 40,000 نفر بوده و با تجهیزات مدرن و فناوری ‌های روز دنیا طراحی شده است. در نتیجه بهترین تجربه ممکن برای تماشاگران و بازیکنان را فراهم کند.

این ورزشگاه میزبان جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 است و تا به حال برای میزبانی انواع رویداد های ورزشی، از جمله مسابقات فوتبال، استفاده می‌شود. ورزشگاه عبدالله بن خلیفه در شهر الدوحه قرار دارد و به‌عنوان یکی از ورزشگاه‌ های مرکزی در قطر برای برگزاری مسابقات ورزشی مهم و بین‌المللی ایفای نقش می‌ کند. می توانید از اتوبوس، مترو و تاکسی برای دسترسی به استادیوم استفاده نمایید.

ورزشگاه عبدالله بن خلیفه

ورزشگاه جاسم بن حامد

استادیوم جاسم بن حامد یکی از ورزشگاه ‌های مهم در قطر بوده که برای برگزاری رویداد های ورزشی استفاده می شود. ظرفیت باشگاه متفاوت بوده و در زمان برگزاری مراسم ها و تورنمنت های ورزشی تعداد ظرفیت صندلی ها افزایش می یابد. ورزشگاه جاسم بن حامد با تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا برای راحتی تماشاگران و بازیکنان طراحی شده است.

این ورزشگاه از زمان ساخت تا به حال بروز رسانی شده و تبدیل به یکی از استادیوم های مدرن از لحاظ تکنولوژی های استفاده شده است. در این ورزشگاه بازی های جام ملت های آسیا برگزاری می شود که دسترسی آسانی از هتل های مرکزی و هتل ساحلی شهر دوحه قطر دارد. برای رزرو تور قطر در روز های عادی و روز برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا به توربین ترول مراجعه کنید. تمامی مراحل سفر از جمله دریافت ویزا، بلیط هواپیما، رزرو هتل و بلیط بازی ها توسط مجموعه توربین ترول انجام می شود.

ورزشگاه الجنوب

یکی از ورزشگاه ‌های معروف در قطر برای برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی استفاده می شود، استادیوم الجنوب است. این استادیوم در جنوب شهر دوحه قرار گرفته است و در زمان برگزاری رویداد های ورزشی ظرفیت ورزشگاه افزایش می یابد.

استادیوم الجنوب مجهز به تجهیزات مدرن و فناوری ‌های روز دنیا برای افزایش راحتی و تجربه بهتر تماشاگران و بازیکنان است. این ورزشگاه مانند سایر ورزشگاه‌های مدرن در قطر از زیرساخت‌ها و امکانات برتری برخوردار است، به عنوان مثال می توانیم به فضا های تفریحی، رستوران‌ ها و امکانات رفاهی و غیره اشاره کنیم.

ورزشگاه الجنوب

پیشنهاد مقاله : جام ملت های آسیا 2023 قطر

استادیوم بین المللی خلیفه

استادیوم بین المللی خلیفه یکی از مهم ترین ورزشگاه‌های کشور قطر است و به عنوان میزبان بازی های جام جهانی فوتبال 2022  و جام ملت های آسیا 23023 به شمار می رود. ورزشگاه بین المللی خلیفه با تجهیزات مدرن، سیستم ‌های روز و فناوری‌ های پیشرفته برای راحتی تماشاگران و بازیکنان طراحی شده است.

استادیوم بین المللی خلیفه اولین ورزشگاه در قطر بوده که توانایی میزبانی از مسابقات فوتبال بین‌المللی را دارا است. این ورزشگاه در سال 1976 افتتاح شد و از آن زمان تا به حال چندین بار بازسازی و بهبود یافته تا میزبان قدرتمندی در بازی های بین المللی است.

علاوه بر مسابقات فوتبال، استادیوم بین المللی خلیفه به‌عنوان محلی برای برگزاری رویدادهای ورزشی مختلف، کنسرت‌ها و فعالیت‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. استادیوم بین المللی خلیفه به عنوان یکی از ورزشگاه‌های مهم قطر و منطقه بوده که نقش مهمی در میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی ایفا می‌کند. این ورزشگاه دسترسی آسان از مراکز شهر دوحه و شهر لوسیل دارد.

استادیوم بین المللی خلیفه

جمع بندی

در شهر دوحه و کشور قطر ورزشگاه های بسیاری وجود داشته که به عنوان میزبان بازی های پیش رو جام ملت های آسیا آماده می شوند که می توانیم به ورزشگاه البیت و غیره اشاره کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد استادیوم های جذاب شهر دوحه و نگاهی به ورزشگاه های جام ملت های آسیا در قطر با توربین ترول همراه باشید. جهت سفر به قطر و استفاده از تور قطر با کارشناسان سایت توربین ترول در ارتباط بوده و تمامی مراحل اخذ ویزا، بلیط هواپیما، رزو هتل و موارد دیگر توسط توربین  انجام می شود.

 

 

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟ بسیاری از مسافران از حقوق خود در برابر آژانس‌های مسافرتی آگاه…
۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۵:۵۶
خواندن مطلب
مقایسه هتل‌های Steps و Euphori
در این جا ما کنار شما به مقایسه هتل‌های Steps و Euphoria در نظر داریم. پس تا آخر مقاله همراه ما باش…
۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۶
خواندن مطلب
معرفی هتل steps باتومی
درباره هتل steps  باتومی این هتل در 600 متری ساحل باتومی و 6 کیلومتری مجسمه علی و نینو قرار دارد. ا…
۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۹:۲۳
خواندن مطلب
تمیزترین شهرهای دنیا
تمیزترین شهرهای دنیا عوامل بسیاری تعیین کننده مقصد سفر است اما تمیزی در صدر لیست قرار دارد. در این …
۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۰:۰
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد