سفر به هند

هند ۱۶ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۳۷ 3 دقیقه

هند یکی از پرجمعیت ترین و در عین حال توریستی ترین کشور های جهان است. با ما همراه باشید تا به بهترین شهر ها و بهترین مناطق گردشگری سفر به هند بپردازیم.

معرفی کشور هندوستان

سفر به هند یک تجربه فرهنگی و تاریخی بسیار جذاب است. هند یک کشور بزرگ با تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعتی فراوان است. در هند، شما می ‌توانید با معابر پرپیچ و خم، معابد باستانی، بازار های پررنگ و صحرای زیبای آگرا آشنا شوید.

 دهلی (دهلی نو)

دهلی نو یا دهلی، پایتخت و یکی از شهر های بزرگ هند است که با تاریخ تاریخی، فرهنگی و اقتصادی خود، یکی از شهر های مهم کشور هندوستان محسوب می‌شود. برای اخذ ویزای هند و سفر به هند با توربین ترول همراه باشید.

لال قلعه دهلی

لال قلعه دهلی، یا قلعه سرخ به عنوان یک گوهر تاریخی در میان میراث ‌های دهلی شناخته می ‌شود. این بنا، باقیمانده ‌ای ارزشمند از دوران حکومت مغول‌ ها، به ویژه در دوره شاه‌جهان است. در سال ۱۶۳۸، زمانی که شاه‌ جهان پایتخت را از آگرا به دهلی منتقل کرد، دستور ساخت این قلعه با توجه به تجربیات ساخت ‌و سازهای گذشته، صادر شد.

این قلعه با طراحی منحصر به فرد خود به طور چشمگیری از مشابهت با سازه ‌های آگرایی خودش درخشان است. این بنا همچون یک آثار هنری، جلوه‌ ای ویژه از مهارت معماری در دهلی به نمایش می‌گذارد. کاخ ‌ها و برج ‌های زیبا از غنی‌ترین عناصر فرهنگی شهر دهلی است.

معبد نیلوفر آبی

معبد نیلوفر آبی یا معروف به معبد لوتوس، یک شاهکار معماری ایرانی به نام فریبرز صهبا می‌باشد که کاملاً از سنگ مرمر سفید ساخته شده و به واسطه فراز و نشیب ‌های خاص خود جوایز بسیاری را به دست آورده است. شکل ظاهری این معبد به شگفتی گل نیلوفر شبیه است، یک نماد از عبادت و دین که در فرهنگ هند با آن پیوند خورده است.

ورود به این معبد برای تمامی افراد از هر دین و ملیتی آزاد است، از طریق دروازه ‌های باز و دوان آن به دنیایی از صلح و آرامش وارد می ‌شوید. طراحی داخلی معبد با استفاده از آثار هنری و انعکاس‌ های نور، زیبایی و آرامش خاصی را ایجاد می ‌کند.

معبد نیلوفر آبی

پیشنهاد تور

تور مالزی

تور قطر

بازار چاندنی چوک

بازار چاندنی چوک، یکی از پرآفرین ‌ترین و باستانی ‌ترین بازارهای دهلی است که به عنوان یکی از جواهرات شهر محسوب می‌ شود. این بازار با انبوهی از بخش ‌ها و مناطق مختلف شلوغ و پرانرژی است و انواع محصولات متنوع را از زیر سقف خود به فروش می ‌رساند.

بازار کاترا نیل، یکی از جذاب‌ ترین بخش‌ های این بازار است که به تنوع فوق‌العاده پارچه ‌ها از جمله ابریشم، ساتن، کرپ، نخ و چیت موصلی مشهور است. اینجا همچون یک آثار هنری، طراحی و تزیین پارچه‌ها به چشم می‌خورد و بازدیدکنندگان را در دنیای فرهنگ و هنر هندی غرق می‌کند. هر گونه سوالی در مورد سفر به هند و بهترین مقاصد گردشگری این کشور دارید، برای اطلاعات بیشتر با توربین تراول همراه باشید.

بمبئی

بمبئی، یا مومبای، یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت هند و همچنین یکی از مراکز مالی و تجاری کشور است. این شهر با فراوانی جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی، و تفریحی مهم، یک مقصد گردشگری پرطرفدار در هند محسوب می‌شود.

دروازه هند بمبئی

دروازه هند بمبئی، نمادی از سفر های پادشاه جرج پنجم و ملکه مری به بمبئی، بدون تردید یکی از جاذبه‌های تاریخی و شناخته ‌شده ‌ترین سفرهای این زوج سلطنتی به‌شمار می ‌آید. این آثار بی‌نظیر که به دست معمار اسکاتلندی، جرج ویتت، به وجود آمد، در طراحی و ساخت خود تأثیراتی از معماری رومی، هندی و اسلامی جاری شده است.

دروازه هند با ارتفاع بلند، به‌گونه ‌ای ساخته شده که هنگام نزدیک شدن به بمبئی، از روی قایق بهترین منظره را ارائه می ‌دهد و جلوه ‌ای زیبا از ترکیب مختلف فرهنگ ‌ها را به تماشاگران ارائه می‌ کند. این دروازه نه تنها به عنوان یک یادبود تاریخی محسوب می‌ شود بلکه نمادی از تنوع فرهنگی و هنر است که در آن تلاقی معماری ‌های مختلف جذابیت خود را به نمایش می‌ گذارد.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد سفر به هند بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد سفر به هند و اخذ ویزای مناسب برای سفر به این کشور با توربین تراول همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
جام ملت های آسیا 2024 در قطر
جام ملت‌های آسیا 2024، یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی در تقویم فوتبال آسیا، قرار است با شکوه و هی…
۱ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۵۷
خواندن مطلب
سفر در نوروز
نوروز، جشن باستانی و پرشکوه ایرانیان است که با سرآغاز فصل بهار و تجدید حیات طبیعت همراه است. این جش…
۲۰ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۲۲
خواندن مطلب
تور مالزی ویژه ژانویه
مالزی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در آسیا است. این کشور با جاذبه‌های گردشگری متنوع، آب و هوای گ…
۱۴ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۰
خواندن مطلب
برنامه سفر به هند
هند کشور وسیعی بوده که می توانید در زمان سفر از مناطق گردشگری این کشور بازدید کرده و برنامه جامعی ب…
۱۰ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۳۳
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد