بهترین هتل‌های روسیه مسکو

روسیه ۳ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۶:۴۳ 6 دقیقه

همیشه در سفر دغدغه این را  داریم که بدونیم کدوم هتل بهتر است، توربین تراول اینجاست تا بهتون کمک کنه بتونید بهترین هتل انتخاب کنید

انتخاب ما امروز معرفی چند  هتل برتر در شهر مسکو هست که بتونید بهترین سفر عالی ترین سفر به مسکو را داشته باشید؛ پس، همراه ما باشید.

6 هتل برتر در مسکو

در شهر مسکو با توجه به تحولات اخیر با اینکه خیلی از برند از مسکو رفته اند اما همچنان هتل‌های خوب و درجه یک بین المللی هنوز در این شهر فعالی هستند.

بهترین هتل‌های روسیه مسکو

هتل سنت رجیس مسکو

اگر می‌خواهید در قلب مسکو اقامت داشته باشید و از پنجره اتاقتان میدان سرخ مسکو یا کاخ کرملین را ببینید، هتل سنت رجیس مسکو (The St. Regis Moscow Nikolskaya) بهترین انتخاب برایتان است. این هتل پنج ستاره در نزدیکی میدان لوبیانکا واقع‌شده و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توانید به کرملین برسید.ازجمله رنگ‌هایی که در این هتل بیشتر به چشم می‌خورند می‌توان به رنگ بژ، طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای، رنگ سفید و رنگ طلایی ویژه در مسکو اشاره کرد. همین ترکیب رنگ‌ها کافی است تا هتل  سلطنتی­تر و جذاب‌تر به نظر برسددر هر یک از ۲۱۰ اتاق هتل سنت رجیس مسکو، یک مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و مبلمان به چشم می‌خورد.از دیگر امکانات هتل سنت رجیس مسکو می‌توان به سرویس ترانسفر فرودگاهی مسکو، وای فای رایگان، استخر و سالن ماساژ، دستگاه خودپرداز، ارائه خدمات تبدیل ارز در مسکو و سرگرمی‌های متنوع مانند اجرای موسیقی زنده مخصوص مسکو اشاره کرد.صبحانه‌ها در رستوران ایتالیایی سرو می‌شود. برای میان وعده و وعده‌های غذایی اصلی هم می‌توانید روی غذهای روسی منوی اصلی رستوران حساب کنید. البته نوشیدنی‌های مخصوص روسی هم در هتل سرو می‌شوند و می‌توانید طعم آن‌ها در این سفر خاطره‌انگیز به مسکو بچشید.اگر تصمیمتان را برای اقامت در این هتل لوکس مسکو  جذاب گرفته‌اید و یکی از اتاق‌های آن را رزرو کرده‌اید، می‌توانید از طریق ایستگاه مترو لوبیانکا خودتان را به آن برسانید. البته ایستگاه قطار بلوروسکی هم در فاصله چهار کیلومتری این هتل قرارگرفته است. بااین‌وجود، برای رفتن از فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو به هتل سنت رجیس مسکو با قطار سریع‌السیر تنها ۳۵ دقیقه زمان لازم دارید.

بهترین هتل‌های روسیه مسکو

 هتل ریتز کارلتون مسکو

اگر سفرتان به مسکو خانوادگی است، هتل ریتز کارلتون مسکو (The Ritz-Carlton) که در نزدیکی میدان سرخ و کنار کاخ مسکو کرملین مسکو واقع‌شده را برای ماندن انتخاب کنید.چون در هریک از ۳۳۴ اتاق‌ این هتل یک چادر کوچک در اتاق‌خواب وجود دارد که می‌تواند حس ماجراجویی کودکان را تحریک کند. البته منوها و نقشه‌هایی هم برای کشف هتل توسط بچه‌ها در نظر گرفته‌شده تا آن­ها را به یک گردشگر کوچک واقعی تبدیل کند. باوجوداین امکانات خاص، فرزندتان یک سفر در مسکو متفاوت و به‌یادماندنی را در یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره مسکو تجربه خواهد کرد.از بچه‌ها و بازی­گوشی‌هایشان که بگذریم، نوبت به دیدن اتاق‌های هتل می‌رسد. اتاق‌های هتل ریتز کارلتون مسکو بسیار شیک و مدرن طراحی‌شده‌اند. جالب است بدانید که حتی پرده‌های اتاق‌های هتل و روشنایی لامپ‌ها هم برای یک زندگی تجملی در نظر گرفته شده­ و آن­ها را می‌توانید با کمک کنترل از راه دور تنظیم کنید. در کل، هر چیزی که برای یک زندگی مرفه لازم است دراتاقتان وجود دارد.ازجمله امکانات این هتل لوکس می‌توان به ترانسفر فرودگاه مسکو، ارائه خدمات مناسب به معلولین، وای فای رایگان و پارکینگ خودرو اشاره کرد. در کل هر چیزی که از یک هتل پنج ستاره تمام‌عیار انتظار دارید را می‌توانید در هتل ریتز کارلتون مسکو ببینید.باوجود همه‌چیزتمام بودن این هتل پنج ستاره مسکو ستاره، اگر ماندن در یک مکان ثابت برایتان کسل‌کننده است، پیشنهاد می‌کنیم سری به تراس تابستانی بزنید. در این تراس می‌توانید با انواع غذاها و نوشیدنی‌های دل‌چسب از خودتان در مسکو پذیرایی کرده و ساعت‌هایی از روز را در یک محیط سرشار از آرامش سپری کنید.

بهترین هتل‌های روسیه مسکو

هتل ازیموت در مسکو

هتل المپیکی ” آزیموت ” از مرکز شهر فاصله ی زیادی دارد، ولیکن در عوض در چند قدمی استادیوم مسکو المپیوسکی ، Olimpivsky قرار گرفته است. از دیگر نقاط جذب گردشگری مسکو همانند؛ موزه ی یهودیان و ارتش، ” مرکز بردباری ، Tolerance Center و گلستان ها حدود یک مایل فاصله دارد. به علاوه، از ایستگاه مترو مسکو هم فاصله بسیار کمی دارد. هتل هم تا مرکز شهر مسکو به صورت رایگان مهمانان را با اتوبوس جا به جا می کند. طراحی این هتل با دیگر الگوهای سنتی روسی همخوانی ندارد و بیشتر منحنی شکل ساخته شده است و از پنجره‌های شیشه‌ای هم زیاد استفاده شده است.

بهترین هتل‌های روسیه مسکو

هتل ملی مسکو

یک شب ماندن در هتل ملی مسکو، به اواخر قرن نوزده و اوایل قرن بیستم سفر خواهید کرد . ساختمان آن در سال 1903 میلادی بنا شده است و در آن از موتیف‌های پر آب و تاب و معماری سنتی خانه‌های سلطنتی روسی استفاده شده است. درون آن را با دکور اصیل قرن نوزدهم و مبلمان و اثاث مجلل و نفیس تزئین کرده‌اند. حتی قدم زدن درون آن حس شیک و برازنده‌ای را در انسان ایجاد می‌کند. این هتل 202 اتاق دارد. از بین آن‌ها، 55 سوئیت با وسایل عتیقه روسی پر شده‌اند. یکی از نقاط تاریخی شهر به حساب می‌آید و از کرملین و میدان سرخ، منظره بسیار خاصی دارد.

بهترین هتل‌های روسیه مسکو

هتل هلیتون لنینگرادسکایا مسکو

پیدا نکردن این هتل مسکو در سطح شهرمسکو کار سخت و دشواری می‌باشد، چرا که ساختمان آن از بناهای اطرافش بسیار بلندتر است. یکی از آسمان خراش‌های سبک استالینیست، Stalinist به حساب می‌آید و زمانی که در سال 1954 در مسکو ساخته شده بود، لوکس‌ترین هتل در شهر مسکو به شمار می رفت. لوستر سقف لابی این هتل در برهه‌ای از زمان، بلندترین نوع خود در جهان بود. از سال 2006 به مجموعه هتل‌های هیلتون پیوست. دکور کار شده در کل هتل به طور باورنکرنی لوکس و با شکوه است، چیزی که در دوران استالین معمول به حساب نمی‌آمده است.

بهترین هتل‌های روسیه مسکو

هتل ماریوت گرند مسکو

بدون شک نام ماریوت گرند هتل شهر مسکو برای طراحی بیرونی‌اش بسیار مناسب انتخاب شده است. این تناسب به داخل لابی ادامه پیدا می‌کند و تا گنبد شیشه‌ای و فواره آن هم پیش می‌رود. اگر برای خرید به مسکو آمده‌اید، این هتل برای شما، بهترین انتخاب ممکن است. این بنا در خیابان ورسکایا، Tverskaya جای دارد و چندین موقعیت فوق العاده برای خرید ، در چند قدمی درب ورودی آن قرار گرفته اند. سالن غذای نئوکلاسیک یالیسیو، Yeliseev با پای پیاده، ده دقیق با هتل فاصله دارد، اما رسیدن به میدان سرخ و کرملین بیش از نیم ساعت طول خواهید کشید. اتاق‌های این هتل کمی ساده طراحی شده‌اند، اما از آخرین امکانات روز دنیا بهره مندند.

در پایان باید این موضوع را اضافه کنم که این رفت به شهر مسکو لازمه داشتن قوای تاریخ نگری بالایی است زیرا این شهر به تنهایی نیمی از تاریخ جهان را به دوش می‌کشد ؛  تمدن و فرهنگ اروپایی با کاخ‌های به شدت لوکس از دوران شوروی برای شما جذابیت‌های فراوانی را به دنبال خواهد داشت. امیدوارم این مقاله براتون جذاب و مفید بوده باشد.

برای رزرو تور مسکو با کانتر روسیه ارتباط بگیرید.

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟ بسیاری از مسافران از حقوق خود در برابر آژانس‌های مسافرتی آگاه…
۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۵:۵۶
خواندن مطلب
مقایسه هتل‌های Steps و Euphori
در این جا ما کنار شما به مقایسه هتل‌های Steps و Euphoria در نظر داریم. پس تا آخر مقاله همراه ما باش…
۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۶
خواندن مطلب
معرفی هتل steps باتومی
درباره هتل steps  باتومی این هتل در 600 متری ساحل باتومی و 6 کیلومتری مجسمه علی و نینو قرار دارد. ا…
۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۹:۲۳
خواندن مطلب
تمیزترین شهرهای دنیا
تمیزترین شهرهای دنیا عوامل بسیاری تعیین کننده مقصد سفر است اما تمیزی در صدر لیست قرار دارد. در این …
۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۰:۰
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد