بهترین زمان برای بازدید از بالی

۲ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۵۳ 4 دقیقه

بالی یکی جزایر با آب و هوای استوایی بوده که سالانه میلیون ها گردشگر از این کشور بازدید می کنند. با توربین همراه باشید تا به بررسی بهترین زمان برای بازدید از بالی بپردازیم.

پیشنهاد تور

تور قطر

تور مالزی

آب و هوای کشور بالی

بالی جزیره ‌ای در فاصله هشت درجه از مدار استوا قرار گرفته و دارای آب و هوای گرمسیری است. این جزیره یک مقصد شگفت ‌انگیز برای سفر های آرامش بخش محسوب می ‌شود. رطوبت هوا در این منطقه ۸۵ درصد بوده و در هوای شرجی می توانید از جزیره لذت ببرید. اگر قصد اقامت در مناطق سردسر جزیره را دارید، می توانید در بخش هایی که رطوبت کمتر بوده هتل رزرو نمایید. به طور متوسط در ارتفاعات این جزیره همواره آب و هوای سرد تر از مناطق ساحلی است. توربین یک آژانس گردشگری است که تورهای بالی را ارائه می دهد. این آژانس با سابقه ای طولانی در صنعت گردشگری، به ارائه تورهای با کیفیت بالا و مقرون به صرفه به مشتریان خود معروف است.

سفر به بالی در فصل بهار

در فصل بهار آب و هوای جزیره گرم تر شده و کم کم زمان مناسب برای سفر به این جزیره فراهم می شود. در صورت توان بهتر است زمان سفر را به ماه اردیبهشت موکول نمایید. از آخر فصل بهار گرما بیشتر شده و آب و هوا خشک تر می شود. همچنین، بهار بهترین زمان برای موج‌ سواری در جزیره بالی است.

برنامه ها و فستیوال های بهاری کشور بالی

یکی از جذاب ‌ترین رویداد های جزیره بالی در فصل بهار، عید ناپی است. این روز به روز سکوت هم شناخته می ‌شود و بسیاری از توریست‌ ها این روز را برای تجربه فرهنگ و سنت‌ های محلی انتخاب می‌ کنند. در شب قبل از عید نایپی، هتل ‌ها و مغازه ‌ها بسته می ‌شوند و هیچ‌گونه حرکتی از سوی مسافران مجاز نمی ‌باشد. مراسم روز نایپی بسیار مهم و جدی است و بسته به تقویم هندو ها در ماه فروردین یا اردیبهشت انجام می ‌شود.

جشنواره رنگی هولی نیز یکی از فستیوال های این کشور بوده که در اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود. این جشنواره به مناسبت آغاز بهار و پایان زمستان انجام می ‌شود و تمامی پیروان مذهب هندو در این روز به عنوان نماد عشق، دوستی و محبت جشن می‌ گیرند. اگر تصمیم دارید در فصل بهار به جزیره بالی سفر کنید، این جشنواره فرصت فوق‌العاده‌ای برای تجربه یک تجربه جشن‌های محلی و شاداب است.

سفر به بالی در فصل تابستان

اگر قصد سفر در روز های آفتابی را دارید، فصل تابستان بهترین گزینه است. پس اگر شما از هوای گرم و خشک لذت می‌برید، بهترین زمان برای سفر به بالی تابستان است. در این مواقع، شما می ‌توانید از آفتاب و زیبایی‌های طبیعت بی‌نهایت لذت ببرید. فصل تابستان جز شلوغ ترین و پر تردد ترین روز های سال در جزیره بالی محسوب می شود. در این روز ها می توانید از تفریحات آبی لذت ببرید.

سفر به بالی در فصل تابستان

فستیوال ها و رویداد های تابستانی بالی

در روز ۱۷ آگوست، جشن استقلال اندونزی برگزار می ‌شود. این روز خاص برای بسیاری از شهروندان اندونزی فرصتی است تا به بالی سفر کرده و از زیبایی‌های این جزیره دیدن نمایند. برای مسافران خارجی نیز، شاهد جشن‌ها و مراسمات جالب و فرهنگی خواهند بود.

جشنواره هنر بالی، یکی از قدیمی ‌ترین و پرطرفدار ترین جشنواره ‌های کل کشور است. این جشنواره به صورت رسمی از دومین شنبه ماه ژوئن شروع می ‌شود و تا اواسط جولای ادامه خواهد داشت. در این دوره، شما فرصت خواهید داشت تا از هنر ها و فرهنگ بالینی لذت ببرید و تجربه فراوانی را به دست آورید.

سفر به بالی در فصل پاییز

بالی به دلیل آب و هوای مرطوب و استاوالیی خود، پاییزی مانند ایران ندارد. در فصل پاییز تعداد گردشگران نسبت به ماه های دیگر کاهش یافته و اگر قصد سفر با کم ترین هزینه های ممکن را دارید، فصل پاییز بهترین گزینه است.

رویداد های فرهنگی پاییزی بالی

از رویدادها و جشن‌های پاییزی بالی، می‌توان به هفته نوسا دوآ فیستا اشاره کرد. در طول این هفته، اجرا های تئاتری مختلفی وجود داشته و نمایشگاه‌ های هنری و کارگاه‌ های هنری بالی به نمایش گذاشته می‌ شوند.

سفر به بالی در فصل زمستان

ماه دسامبر در اندونزی نشانگر شروع فصل تابستان است. این فصل همراه با رطوبت بالا و بارندگی‌های شدید می شود. در این ماه، رعد و برق و طوفان‌ها نیز به طور متداول حاکم هستند. آب دریا گرم و ممکن است با مواج همراه بوده و با ورود به ماه اسفند، وضعیت جوی در جزیره بهبود می ‌یابد و برای علاقه‌مندان به موج‌ سواری شرایط مساعد تر می ‌شود.

سفر به بالی در فصل زمستان

 

 

 

 

 

 

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
جاذبه‌های گردشگری هند
کشور هند به دلیل جاذبه های گردشگری خود نبدیل به یکی از کشور های توریستی جهان شده است. با ما همراه ب…
۲۸ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۳۹
خواندن مطلب
هتل رکسوس در آنتالیا: تجربه ای منحصر به فرد از اقامت مجلل
هتل های زنجیره ای رکسوس یکی از شناخته ترین و محبوب ترین برندهای هتلداری در جهان هستند که با ارائه خ…
۷ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۱۷
خواندن مطلب
نگاهی به تقویم 1403+تعطیلات؛ بهترین مقاصد مسافرتی 1403
 تعطیلات رسمی بهترین فرصت را برای تجدید قوا فراهم می‌کند. برخی تعطیلات را فصل به فصل بررسی می‌کنند،…
۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ساعت ۱۲:۲۰
خواندن مطلب
سفر به هند
هند یکی از پرجمعیت ترین و در عین حال توریستی ترین کشور های جهان است. با ما همراه باشید تا به بهترین…
۱۶ دی ۱۴۰۲، ساعت ۱۴:۳۷
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد