بازدید از موزه ها، گالری های هنری و مراکز فرهنگی در قطر

قطر ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۵۴ 4 دقیقه

یکی از جذابیت های سفر بازدید از مراکز فرهنگی و هنری هز کشور است تا با فرهنگ سنتی کشور مقصد آشنا شوید. با ما همراه باشید تا به بازدید از موزه ها، گالری های هنری و مراکز فرهنگی در سفر با تور قطر بپردازیم.

موزه ها، گالری های هنری و مراکز فرهنگی در قطر

مرکز هنری متروپولیتن دوحه

اگر قصد بازدید از مراکز فرهنگی را دارید، مرکز هنری متروپولیتن دوحه که با نامMIA  شناخته می شود را در لیست بازدید های خود قرار دهید. در این مرکز فرهنگی به تمامی اعمال هنری و فرهنگی مربوط به اسلام پرداخته و آثار هنری ارزشمندی از سراسر جهان نگهداری می ‌کند. برای اطلاع از تور های داخل شهری در کشور قطر و شهر دوحه به مجموعه توربین ترول مراجعه کنید.

مرکز هنری و علمی کتارا

یکی دیگر از مراکز محبوب بین مسافران، مرکز هنری و علمی کتارا است. این مرکز یکی از مهم‌ ترین مراکز فرهنگی و هنری در قطر است. در آنجا می‌ توانید نمایش ‌های هنری، اجرا های موسیقی و تئاتر، نمایشگاه ‌های هنری و بسیاری از فعالیت ‌های فرهنگی دیگر را تجربه کنید.

مرکز موسیقی مایسن

یکی از مراکز تخصصی موسیقی در کشور قطر، مرکز موسیقی مایسن است. این مرکز به تدریس موسیقی و رقص می‌ پردازد و برای علاقمندان به هنر و موسیقی فرصتی عالی برای تعلیم و تمرین فراهم می‌کند. اگر قصد آموزش یا اجرا موسیقی در محیط آکادمیک را دارید، می توانید به مرکز موسیقی مایسن مراجعه کرده یا در لیست بازدید خود در سفر به قطر در نظر داشته باشید.

مرکز هنری و علمی حمد

این مرکز مکانی است که میزبان اجرا های هنری، کنفرانس‌ ها، نمایشگاه ‌ها و انواع رویداد های فرهنگی است. اینجا برای دانشجویان و عموم مردم فرصتی برای یادگیری و تفریح فراهم می ‌کند.

موزه فناوری قطر

این موزه به ترویج علم و فناوری در قطر می ‌پردازد و برنامه ‌های آموزشی برای کودکان و بزرگ‌ تر ها دارد. می توانید در تور قطر از موزه فناوری قطر بازدید نمایید.

کتابخانه ملی قطر

 این کتابخانه مجهز به کتب و منابع متنوعی است. این مرکز مرجع رسمی کتاب های بین المللی است.  می توانید  در زمان برگزاری برنامه ‌های فرهنگی، کارگاه ‌های آموزشی و نمایشگاه ‌های هنری شرکت نمایید.

موزه هنر اسلامی

یکی از موزه های مرجع کشور قطر، موزه هنر اسلامی است. این موزه بزرگ و بسیار معروف در شهر دوحه واقع شده و بزرگ ترین مجموعه هنر اسلامی در جهان را به نمایش می‌ گذارد. این موزه شامل مجموعه ‌هایی از آثار هنری، تاریخی و اثرات فرهنگی قطر است. شما می‌ توانید در اینجا با تاریخ و فرهنگ قطر آشنا شوید.

مراکز فرهنگی قطر

پیشنهاد تور: تور مالزی

بهترین مراکز گردشگری برای سفر سه روزه به کشور قطر

کورنیش دوحه

 کورنیش دوحه یکی از جاذبه ‌های گردشگری مهم در شهر دوحه است. در این فضا می ‌توانید پیاده ‌روی کنید. در پارک ‌های ساحلی تفریح کنید یا از مناظر زیبای شهر لذت ببرید. این مجموعه، محل مناسب برای ورزش، عکاسی و دورهمی های شبانه با دوستان است.

سوق واقف

این بازار معتبر در قطر، برای خرید انواع صنایع دستی، اقلیم آبادی ‌های محلی و تجربه فرهنگ قطری بسیار مناسب است. مسیر بازدید بسیار آسان بوده و به دلیل این که در مرکز شهر است، با مترو و سایر وسایل حمل و نقل می توانید دسترسی داشته باشید.

برج کلینیکال

این برج به عنوان بلند ترین برج در دوحه بوده و دارای رستوران ‌ها و کافه ‌هایی با مناظر شهر دوحه و خلیج فارس فوق ‌العاده است. شما می‌توانید به برج کلینیکال بروید و از چشم‌انداز فوق‌العاده آن لذت ببرید.

جزایر پرل قطر

یکی از فضا های منحصر به فرد، جزایر مصنوعی این کشور است. در این مجموعه بسیاری از افراد از اقلیت های دیگر ساکن بوده و جز زیبا ترین فضا های این کشور است. این مجموعه در محل جزایر مصنوعی قطر ساخته شده است.

در زمان مراجعه می تونید علاوه بر مناظر زیبا، از مراکز خرید بازدید کرده و برای سرو ناهار و غذا به رستوران های معروف این مجموعه مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مراکز فرهنگی، تور قطر و شرایط و جزییات بازدید از موزه ها، گالری های هنری و مراکز فرهنگی در قطر با کارشناسان سایت توربین  همراه باشید.

 

 

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟ بسیاری از مسافران از حقوق خود در برابر آژانس‌های مسافرتی آگاه…
۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۳:۳۱
خواندن مطلب
مقایسه هتل‌های Steps و Euphori
در این جا ما کنار شما به مقایسه هتل‌های Steps و Euphoria در نظر داریم. پس تا آخر مقاله همراه ما باش…
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۸
خواندن مطلب
معرفی هتل steps باتومی
درباره هتل steps  باتومی این هتل در 600 متری ساحل باتومی و 6 کیلومتری مجسمه علی و نینو قرار دارد. ا…
۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۲۰
خواندن مطلب
تمیزترین شهرهای دنیا
تمیزترین شهرهای دنیا عوامل بسیاری تعیین کننده مقصد سفر است اما تمیزی در صدر لیست قرار دارد. در این …
۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱:۲۸
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد