انتخاب بهترین شهر ها و جزایر برای اقامت و بازدید در مالزی

جاذبه‌های گردشگری جهانگردی ۹ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۱:۱۳ 3 دقیقه

مالزی یکی از کشور های شرقی آسیا بوده که به دلیل آب و هوای بسیار عالی و پیشرفت هایی که شاهد هستیم، تبدیل به یکی از بهترین و توریستی ترین کشور های جهان شده است. با ما همراه باشید تا به بررسی انتخاب بهترین شهر ها و جزایر برای اقامت و بازدید در مالزی بپردازیم.

بهترین شهر ها و جزایر برای اقامت و بازدید در مالزی

کوالالامپور

این شهر به عنوان پایتخت مالزی و بزرگ ترین شهر این کشور شناخته می شود. این شهر دارای معابر چینی، مساجد تاریخی و معماری مدرن و سنتی است. فرودگاه کوالالامپور یکی از بزرگ ترین و پر تردد ترین فرودگاه های جهان بوده که این شهر به عنوان اولین شهر گردشگری در کشور مالزی شناخته می شود. در زمان سفر و تور مالزی از این شهر بازدید می کنید.

شهر پنانگ

 پنانگ در واقع نقطه مقابل شهر کوالالامپور است. کوالالامپور به شکل مدرن طراحی شده ولی پنانگ به شکل کاملا سنتی و تاریخی است. در زمان سفر می توانید از جزیره پنانگ با معماری تاریخی، کوچه ‌های تاریخی بازدید نمایید.

لنکاوی 

اگر قصد سفر به جزایر آرام بخش را دارید، از شهر لنکاوی بازدید نمایید. این شهر به جزیره زیبا با سواحل سفید شنی و طبیعت شناخته شده است. به طور کلی این شهر برای تفریح و استفاده از آب ‌و هوای طبیعی بسیار مناسب است. در تور مالزی از شهر لنکاوی بازدید می نمایید.

کامرون هایلندز

این شهر به مزرعه های کشاورزی خود معروف است. سالانه بسیاری از توریست ها برای بازدید از بافت ها مختلف این کشور به شهر ها و مناطق غیر توریستی مالزی نیز سفر می کنند. کامرون هایلندز منطقه کوهستانی با کشاورزی چای و مواد غذایی خوب بوده که از جمله می توانیم به محصولاتی مانند عسل طبیعی و مرکبات اشاره کنیم. برای انتخاب بهترین شهر ها و جزایر برای اقامت و بازدید در مالزی و تور مالزی به مجموعه توربین ترول مراجعه کنید.

جذابیت های سفر و تور مالزی

آب و هوا و جغرافیای متنوع

مالزی تنوع وسیعی در مناظر طبیعی دارد. از جمله می توانیم به ساحل ‌های زیبا، کوه ‌ها، جنگل ‌ها و جزایر، این کشور اشاره کنیم. شما می ‌توانید در سفر به مالزی از سواحل و جنگل های بی نظیر این کشور بازدید نمایید. در نظر داشته باشید کشور مالزی دارای شهر های تاریخی و معماری تاریخی است. از جمله معماری های مشهور این کشور می توانیم به معماری معابر چینی، مساجد تاریخی مسلمانان و کوچه‌های تاریخی و قدیمی اشاره کنیم.

فرهنگ و اقلیم متنوع

در کشور مالزی اقوام بسیاری در کنار همدیگر زندگی می کنند. تمامی جشن ‌ها، اعیاد، مراسم و رسوم مختلف در کنار هم در کشور مالزی برگزار می شود.

فرهنگ غذایی مالزی

یکی از نقاط عطف کشور مالزی، غذا های این کشور است. این کشور معروف به غذا های لذیذ و تنوع فرهنگی است. شما با مراجعه به رستوران ها در تور مالزی، علاوه بر سفارش فست فود، غذا های مختلف دیگر و غذا های محلی را تست نماید.

بازارهای مالزی

هر کشوری دو بازار اصلی داشته که می توانیم به بازار های محلی و مراکز خرید مدرن اشاره کنیم. در صورتی که قصد خرید یادگاری و لوازم دیگر را دارید، بازارگردی و مراکز خرید را در اولویت های خود قرار دهید.

جذابیت های سفر و تور مالزی

مراحل و اولویت های سفر به مالزی

برای استفاده از تور مالزی مدت زمان سفر و تاریخ دقیق رفت و برگشت خود را مشخص کنید. برای اطمینان از استفاده بیشتر از تور خود، می‌ توانید تاریخ سفر را در مواقعی انتخاب کنید که آب و هوا ملایم است. تور مالزی علاوه بر رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت، دارای تور های شهری، تفریحی، طبیعت‌گردی، گردش در جزایر، و غیره هستند. انتخاب توری که به علایق شما بیشتر می‌ پردازد مهم است.

جهت سفر بودجه خود را تعیین کنید. پس از آن تمامی کار های و مراحل اداری سفر توسط آژانس هواپیمایی انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بهترین شهر ها و جزایر برای اقامت و بازدید در مالزی و رزرو تور مالزی به آزانس هوایی توربین مراجعه کنید.

 

 

 

تورهای ترکیبی استانبول-آنتالیا با بهترین قیمت
مقالات مرتبط
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟
چطور از آژانس‌های مسافرتی شکایت کنیم؟ بسیاری از مسافران از حقوق خود در برابر آژانس‌های مسافرتی آگاه…
۲۷ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۸
خواندن مطلب
مقایسه هتل‌های Steps و Euphori
در این جا ما کنار شما به مقایسه هتل‌های Steps و Euphoria در نظر داریم. پس تا آخر مقاله همراه ما باش…
۲۷ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۸:۴۰
خواندن مطلب
معرفی هتل steps باتومی
درباره هتل steps  باتومی این هتل در 600 متری ساحل باتومی و 6 کیلومتری مجسمه علی و نینو قرار دارد. ا…
۲۷ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱:۲۶
خواندن مطلب
تمیزترین شهرهای دنیا
تمیزترین شهرهای دنیا عوامل بسیاری تعیین کننده مقصد سفر است اما تمیزی در صدر لیست قرار دارد. در این …
۲۷ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۷
خواندن مطلب

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

شماره شما با موفقیت ثبت شد